کتاب سیاه (هنر آشنا شدن با آدم های جدید و با نفوذ و برقراری رابطه های تازه)

2,400 تومان

درباره کتاب:
هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌ها

خرید کتاب

درباره کتاب:
هنر آشنا شدن با آدم‌های جدید و با‌نفوذ و برقراری رابطه‌های تازه اثر جفری گیتومر رازهای پنهان برقراری ارتباط در محیط کسب‌و‌کار را به مخاطبان عرضه می‌کند.

این کتاب نشان می‌دهد چگونه برای برقراری ارتباط‌های حیاتی با افراد مهم و تاثیرگذار در محیط‌های کاری و کسب بهترین نتایج ممکن در جلسه‌ها و مراسم مختلف، بسته به نوع جلسه و مراسم مورد نظر به محض ورود با آدم‌های مختلف ارتباط برقرار کنید و آن ارتباط‌ها را سرمایه خود کنید.

کتاب سیاه (Little black book of connections)، هم کتاب کار است و هم کتاب زندگی. در آن فقط رموز هنر برقراری ارتباط در حوزه کسب و کار را فرا نمی‌گیرید، بلکه می‌آموزید چگونه در زندگیتان رابطه‌ای را آغاز کنید، چگونه از فرصتی که آن ارتباط در اختیارت می‌گذارد بهره ببرید و چگونه آن را تبدیل به رابطه‌ای عمیق و پایدار و شاید مادام‌العمر کنید.

جفری گیتومر در کتاب حاضر شیوه آشنا شدن با آدم‌های جدید و بانفوذ و برقراری رابطه‌های تازه را به مخاطبان آموزش می‌دهد. تمرکز ویژه جفری گیتومر در این شیوه بر رموز هنر برقراری ارتباط در حوزه کسب‌وکار بوده است، اما مطالب ارائه‌شده درباره برقراری ارتباط‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون کاربرد دارد. نویسنده در کتاب راهبردهای مختلفی را در این‌باره ارائه کرده و توضیح می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: دوستانه رفتار کردن؛ ایجاد تصویری مناسب بهمنظور جلب اعتماد؛ نگاه کردن به چشم مخاطب در حین صحبت کردن؛ نگرش مثبت و ایجاد واکنش‌های مثبت؛ ریسک‌پذیری؛ داشتن آمادگی برای برقراری ارتباط؛ نشان دادن علاقه‌ی صادقانه به دیگران و مسائلشان؛ داشتن نفع برای دیگران و… .

جفری گیتومر (Jeffrey H Gitomer)، یکی از نویسندگان و سخنرانان معروف تکنیک‌های فروش است. وی در ۱۵ سال گذشته به طور میانگین سالانه بیش از ۱۰۰ کنفرانس در کشورهای مختلف آمریکایی، اروپایی، آسیایی و آفریقایی برگزار کرده است. یکی از کتاب‌های معروف وی کتاب مقدس فروش است که در سال ۲۰۰۳ نوشته شده است. این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه شده و در آن از تکنیک‌های نوین فروشندگی صحبت شده است.

 

کد کالا

133489

دسته‌بندی

موضوع

نویسنده

مترجم

ناشر

قطع

رقعي

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد چاپ

۳

نوع جلد

نرم

تعداد صفحات

۲۳۴

عرض
ارتفاع

۱۹